sejarah

Wordless Wednesday #15 : tudiooo....!

.
Assalamualaikum wbt




Akar ilmu itu sememangnya pahit tetapi buahnya adalah lazat


35 comments:

cha zainol said...

terbaek lah :)

aiEz said...

pergh,hehe memang dasat betol...utk anak2 it ni...hihi

shedameor said...

lagi susah ade laa. hehe

dhiera said...

terbaik.. tapi lagi suka yg dulu puye kot. a-apple b-ball..hehe

hassy chan said...

wau.. advanced budak2 zmn skang haha

teha said...

hebat budak2 skrg blajar abc :)

chemay said...

susahnyeee diorang nak kena hafal benda2 niee.
hehe

LidiaSuraya said...

chomelll anak2 modenan kan... hahaha...

btw
salam kenal i singgah n follow yer

Papa Mifz said...

harap Mifz tak terjebak dgn semuo nih di usio mudo...huhu

Aya Akira said...

utk bahasa Inggeris mmg terbaik..try cari untuk bhs melayu lak...mmg tabik sapa yang mmpu..

qamarguyz said...

salam ziarah..
hahaaA..dunia makin maju kan..
terbaik laa ;0

amna said...

MISS.CHA: ternyata masih ada kebaikan kpd ank2 zmn moden :)

MR.AIEZ: sungguh tu aiez ^^

MISS.SHEDA: kalau yang minat sgt2 dgn benda2 teknlgi agak muda utk kaitan :)

amna said...

MISS.DHIERA: betul sis, kalau anak2 melayu yang kecil2, tidak semua mengetahui ttg ni. kalau dengar2 tu mungkin la pernah :]

MISS.TEHA: aplikasikan apa yang ada dipersekitaran :)

MISS.CHEMAY: pada mereka yang tidak terdedah dengan it agak sukar . setuju :)

amna said...

MISS.LIDIA: sama comel dengan anak2 zmn sblm moden cm skrg :) hihih.. mcm kita2 ^^

MR.PAMIFZ: setuju! terlalu awal utk mereka..

CIKGU.AYA: hehe.. lebih baik gunakan yang lama.. terbaik~

MR.QAMAR: setuju sgt... maju, namun harus berwaspada sentiasa :)

assalam, tq :)

eRza farEeha said...

haha..senang utk ank2 zaman sekarang..ahaha

アヌムちゃん said...

haha mcm2 nnt bdk2 tu tnya nnt
sbb byk xpenah dgr.heee

najmi^^ said...

nyiooh~ style

amna said...

MISS.ERZA: setuju bagi mereka yang terdedah dengan kemajuan ni

MISS.FROMKOREA: lebih kurang la. sbb x smua murid trddh dgn prkra sbgni

MR.NAJMI: just like..

H.J said...

budak tengok gambar je tu..haha

amna said...

MR.H.J: tengok, faham dan ingat yang paling penting :)

eva said...

ahhaha betul2!

amna said...

MISS.EVA: hehe.. :)

sha my heart said...

awesome wei.. =)

ABU said...

makaighh!

amna said...

MISS.SHA: hehehe.. heheui.. budak2 zmn akan datang ni..

MR.ABU: bakaiigh!

fathiahRAIHANA said...

hahaha moden budak la --"

Juliet_iRa~" said...

leh la ajar anak murid nt..heee ;p

amna said...

MISS.FATHIAH: aah.. semua dah berubah..

CIKGU.IRA: mana yang sesuai je la kan kak.. yg dlm gmbr tu pun ada yg kita2 x pernah dengar ^^''

ILA HonEyBuNNy said...

hehehhehe....advance skrg neh...

mesti budak2 mudah ingat..kekekekk

amna said...

MISS.ILA: sesuai dan menyeronokkan budak terutama yang gila it~

.izzati liyana. said...

amboi. canggih betul. haha.

amna said...

MISS.IZZATI: ikut perubahan kan.. :) hihi

Abg Stalker said...

mmg advance la bdk2 skrg ni :D

Ihsan Arifin said...

fuh ni klu bagi atok atok nenek nenek tengok ni mau pengsan ni haha

amna said...

MR.ABG.STALKER: sangat2 :)

MR.IHSAN: haha. that's why tugas cgu cm cgu ihsan sgt besar kebelakangan ni :)