sejarah

Wordless Wednesday #2 : tutorial

assalamualaikum
 



p/s : art washes away from the soul the dust of everyday life


35 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

tengok dari jauh macam cantik2 lukisan tu :)

dill said...

ikan warna-warni! comel!

dill.

amna said...

MISS TIA : semua tu lukisan siap print dr komputer.. kami belajar teknik mewarna guna krayon & ubah suai jadi hiasan dinding~ ^^

MISS DILL : comel lotey :D

Azhafizah[フィザ] said...

macam kindergarden pulak..very colourful (=

amna said...

SIS FIZA : mmg di tadika :)
kami ke sini semata-mata nak blajar teknik mewarna bersama guru tadika di sana :)

Cik Ezy said...

ni tadika ke?
ekeke

amna said...

CIK EZY : aah. tadika dalam kampus saya. lectrr beriya-iya minta kteorg bljr mewarna ^,^

Cahya Qasehnya said...

comel. berkumpul ramai2 gitu

Papa Mifz said...

adik ipar papa mifz pun cikgu lukisan...

adwafarahin said...

alooo comelnye sume hehe :)

sergeant keroro said...

lawaa!!

hehe XD

sergeant keroro said...

lawaa!!

hehe XD

muhamad hanif said...

cikgu oh cikgu..

ahhahaha

najmi^^ said...

pergh.. lukis ikan..wkwkw

NzA said...

semua kreatif...

syrupmasin said...

wahhh..meriahhh :)

schaze zainn said...

macam kat tadika je :)

sweet je..

nelly said...

amboi ...cantik lukisan !!

amna said...

TERIMA KASIH SEMUA :)
semua lukisan tu print out siap.. sbb tu cantik ye ^^ ihihi~ kami ke tadika ni sekadar belajar teknik mewarna guna krayon.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

cantik kaler ikan tu..warna warni.. ;)

amna said...

SIS LILY : hasil tunjuk ajar cikgu tadika di sana :)

saya bukan tomato said...

cantekkkkkkkk! :D

Nur Liyana said...

wah comelnyer semua!!!!lukisan plus org yg pegang lukisan..nie lukis sendiri ke apa??hahhaa

amna said...

SAYA BUKAN TOMATO : terima kasih..

MISS LIYANA : semua tu lukisan siap print out. kami hanya warna (kelas teknik mewarna gunakan krayon/pastel)

apik pehe said...

sampai meniarap melukis tu..haha..korang2 ni nak jadi budak2 ek..hehehe

lilypelangi said...

macam mana sy nak juin wordless wednesday nie eyh?

SYAFIQAHSALEH said...

comel je semua! :)

amna said...

MR. APIK : kan ke kami ni bakal bekerja dengan budak-budak (cth. : org lidi), so, nak tak nak kena faham & teliti apa yg mereke suke. eeee, mr. apik ni! grrr~

MISS LILY : tak perlu join2.. awak cuma perlu buat entry bertajuk "Wordless Wednesday #bil. : ??

MISS SYAFIQAH : terima kasih.. lukisan tu yg comel2~

Ihsan Arifin said...

untunglaaaa pandai lukis~

sha my heart said...

cantiknya lukisan cikgu-cikgi ni dan woo.. ada org landing daa.. ahaks!

amna said...

CIKGU IHSAN : semua tu gambar siap print, cikgu.. kami warna saje :D

MISS SHA : kami warna sahaja yang :)

ABU said...

budak budak sekolh yg naif..:P

amna said...

MR. ABU : kurang asam la tu. grrr!~ awak dulu pun naif juga tau..

apik pehe said...

hahaha..Grrr..takotnyerrr..hahah

eh..lidi dah tua la amna..

amna said...

MR. APIK : feh, tgk tu. tak makan sahmans anda ini..
p/s:yeke, awat x besar2 sama je saiz ;P