sejarah

Tersayang - Day 2

assalamualaikum

ramai orang yang saya sayang dalam dunia ni !!
mereka adalah insan-insan yang telah melengkapkan ruang disebalik diri ini

Day 2 : mereka yang saya sayang lagi adalah : rakan-rakan blogger !! 

( so, ni ada 5 banner untuk kalian. tengok-tengok mana terselit wajah riang kome.. )

banner i

banner ii

banner iii

banner iv

banner v

p/s : kepada yang tiada dalam gambar, anda pun blogger terhebat juga ^^
happy blogging . walking . reading !!
*aku dah tak ada modal nak tulis entri apa wei.. any idea ??

21 comments:

sya hassan said...

eh2..cam knal je yg pkai bju wrne merah kat bnner i tue?? hek3

amna said...

sya : hehe.. awak kah? jeng3x

Ini Kisah Tia said...

hehee . kenal 6 darinya for sure ;)

amna said...

miee tia : u're there too. banner v :)

SHAFIQ HASHIM said...

Cantik banner2..(^_^)V

Cik Ezy said...

gmbo cik ezy xde?
ekeke..

amna said...

mr. shafiq : thanks. update kemudian blogger baru ^^

miss ezy : akan di update kemudian. jangan sedih naa ^^

Ini Kisah Tia said...

wahhh ! terharuuuu . thnks amna . Tia hargai tu ;)

amna said...

miss. tia : sama-sama ^,^

Miecyber said...

Cool....

Jerman tutup semua loji nuklear pada 2022

NzA said...

rakan2 bloggerlh peneman setia dikala kita sepi.....

ABU said...

wah lawa gambar ni..blh tak aku kopi..:D

amna said...

mr. miecyber : huhu.. anda d'situ :)

cikgu nza : betul, cikgu. walaupun secara maya sahaja, cukup untuk mengembirakan hati. insyaAllah :)

mr. ABU : silakan, tiada halangan

zEri sAfEerA said...

aish,,, mane aci sy xde ni. hakhak ^^

dill said...

eh. gambar saye pun ade? terharu. time kasih amna :)

dill.

miss.Addin said...

waah gambar sy pun ada

*terharu

:)

miss.Addin said...

waah gambar sy pun ada

*terharu

:)

Aini Sobli said...

hai , gambar aku tak de ke ? hish sedih betul ni , hahhahaa

amna said...

miss zeri : awak kawan baru.. maaf. tapi awak juga blogger tersayang! kesayangan :)

miss addin : thanks ^^

dill : hehe. smile3!

cikgu aini : alolo.. kesayangan juge babe :) naik sem nnti i peluk u kuat2 eh..

cik husna said...

wah..chomel banner2 tu sume..n lucky i'm there :)

amna said...

miss husna : hihihi.. thanks for being my friend tcer to be :)