sejarah

Tersayang - Day 1

assalamualaikum

ramai orang yang saya sayang dalam dunia ni !!
mereka adalah insan-insan yang telah melengkapkan ruang disebalik diri ini

Day 1 : mereka yang saya sayang adalah kawan-kawan sekolah rendah saya !

mereka di atas adalah classmate aku time sekolah rendah dulu..
sesi persekolahan adalah seawal dari tahun 1997 hingga tahun 2001
sebahagiannya ada yang lebih daripada tu sebab kami sempat berjumpa
di kemas dan sama-sama melanjutkan sesi persekolahan di sekolah menengah yang sama

p/s : aku doakan kalian berjaya dunia & akhirat | SAMA-SAMA KITA HO !


22 comments:

adwafarahin said...

sweetnye amna! hee :)

amna said...

miss adwa : ini baru Day 1. kita tengok next-next Day, muka siapa pula yang keluar eh.. haha

cik ETTY said...

sygs sume nye kan :D
alahai miss kt kwn2 lak :(

amna said...

miss etty : insyaAllah. sayang kawan blogger juge :)

dill said...

kawan awak semua comel :)

dill.

amna said...

miss dill : mereka semua just like you, sweet :)

Judh said...

amna syg rmai org , msti lg rmai yg sayang amna :) sweettt :)

amna said...

miss dududu : harap2 mcm tu la. ameen :')

Unknown said...

nice editing ;D

amna said...

miss fara : thanks fara

:: Mrs.SyahNia :: said...

kwn2 skola rndah tak ramai yg
rapat cuma beberapa je..itu pun
sbb sekampung ;)

tp byk sweet memory dgn kwn skola
mnengah..hihi

Unknown said...

blogwlking

Abu Bagi said...

aku juga doakan kalin berjaya ok :D

amna said...

miss syahnia : xpe, yg penting mereka tahu awak & awak tahu mereka :)

miss POSH76 : thnaks for coming ^^

mr. abu : ameen :)

Miecyber said...

Kenapa gambar saya tak der ? Opss...Sorry tersalah masuk kelas lah pulak ..Huhuhuhuhu

Jerman tutup semua loji nuklear pada 2022

amna said...

mr. miecyber : salah kelas nih.. terbang2~

Ihsan Arifin said...

untungla ingat lagi kawan-kawan~

amna said...

cikgu : syukur masih ingat (tu la satu2nya sekolah rendah. x pernah pindah) ;')

cik sakdi said...

budak sekolah rendah? jumpe darjah 6,kat fb pon dah xkenal muke.kahkah

amna said...

ciksakdi : hehe.. mana taknya, skrg ni dah makin lawa n hensom2 ^^ kikiki..

zEri sAfEerA said...

eh? umo 22 eh skrg?

amna said...

miss zeri : gonna be 21st ^^ hihi
1990