sejarah

pelik pada mu pada ku biasa

assalamualaikum
  
kadang kala bukan semua benda atau perkara yang kita suka orang lain suka
justeru, tidak adil lah kalau kita nak benci apa yang orang lain suka kan..
coz nak tak nak kita kena lah ikhlaskan hati menerima minat orang lain
menurut sedara anda, Mr. Gadner dalam teori perkembangan,
setiap manusia mempunyai kecerdasan (minat) yang pelbagai
yang akan membezakan dirinya daripada orang lain.. 
ade faham ?? so...


 bila berkawan, mesti tahu & terima kekuatan dan kekurangan mereka
* yela, aku terima seadanya kau... ;P



tak kisahlah kalau kawan anda tu jenis yang pendiam & blurr
* fuh, kalau hari-hari kau blurr mat komeng, mati kutu la aku wey..



atau yang suka aktiviti lasak ! selalu gurau kasar atau menyakitkan hati !
* oi, sakit la.. cuba lah jaga tabiat tu combi.. sekali lagi kau cubit aku, siap ^^''



even yang selalu buat anda makan hati disebabkan asyik nak 'menang'
* eh si melah ni, sekali duakali boleh la juga, ni dah berjuta-lemen kau buat aku. grrr !




 p/s : cuma nak mention --> kawan-kawan, minta terima seadanya aku yer ^,^

12 comments:

adwafarahin said...

awk kwn blog saye..sye terima seadanya kamu amna! hee :)

*btw comel kereta2 tu :)

amna said...

miss adwa : terima kasih. saya insan yang banyak kelemahan.
with love FRIEND :)

Syuxer said...

saya terima awk seadanya..semua manusia ada kelemahan nya..kelemahan itula menjadikan ia tabah dan akur dengan kebesaran Allah s.w.t..kalau semua perfect..huru hara dunia..:)

amna said...

thanks mr.syuxer :')

mykhalis said...

khalis terima seadanya.. kita semua sama sahaja

amna said...

tq mr.khalis. haha.terjah SAH dan TAK SAh

Aini Sobli said...

ok jia. da boley komen :) . hehhe

amna said...

mekning @ aini : hehe.. syukur :)

♫ ♪Hazimah Marzaini♫ ♪ said...

ye2...sy trima

♫ ♪Hazimah Marzaini♫ ♪ said...

ye sy trima awk seadanya

♫ ♪Hazimah Marzaini♫ ♪ said...

awak pun jgk eh...trima saya seadanya

amna said...

MISS ZIMA : yela. terima kasih sangat2 dear