sejarah

hafizzainal's contest - senyuman mahal



sekalung aprisiasi dan tahniah buat penganjur contest ni, mr. hafiz zainal
terima kasih tidak lupa buat cik fifi yang telah mempromosikan contest ni juga ^^

oleh itu, gambar yang ni jadi pilihan :


tiada ungkapan yang jelas dan terang boleh disamakan dengan kenikmatan
yang diperoleh tatkala menghadiahi insan lain dengan kemanisan wajah
yang terpancar pada diri setiap daripada kita semua ^^

senyum satu sedekah, pemanis wajah & pengubat nestapa bukan kita sahaja...
malah orang lain !  senyum lah selalu yer..  bukan perlu berbayar pun kan :)

p/s : nak tag ferra, widad , cikgu ihsan, shifa & sesiapa yang baca entry ini.

17 comments:

ferra said...

SMOGA MENANG!

amna said...

miss ferra : thanks. tagging u also ^^

ferra said...

kuikuikui. mlm tadik dtg tak pasan kena tag. i takde gmbar senyum cntek lerr ;p

amna said...

miss ferra : buhung la tade. mesti ada. go go go ferra \(^_^)/

mardhiah ismail (: said...

hehehe comell good luck tau !

amna said...

miss mardhiah : t.you ^^

shira sharif said...

amna :) thanx :) nak join! hehe

amna said...

miss shira : sila2. goodluck!

Ihsan Arifin said...

haha ni yg lemah ni bab2 nak senyum senyum ni ;D

amna said...

cikgu ihsan : hee ^^''

WidadCutieyGirlZ StorY said...

gudluck!!!!

macam kenal jer seluar tu..hahahah

amna said...

WIDAD : terima kasih dad ^^
seluar kenang-kenangan zaman muda belia. muat lg tak dad?

Shamsuddin Amin said...

good luck...
ak pon join juga ni... hahaha

amna said...
This comment has been removed by the author.
amna said...

mr. shamsuddin : thanks!
good luck juge kawan ^^

sha said...

Senyum seindah suria yg mmbawa cahaya.. senyumlah dari hati, duniamu berseri :-)

Good luck, dear

amna said...

miss sha : tu lagi tiap kali camping zaman sekolah. favorite song :D