sejarah

ini di namakan komitmen !

assalamualaikum

lebih kurang 5 jam lepas aku dgn bbrape org kawan keluar ke Jln. Tun Abd. Rahman
tujuan utama bukan nek pegi makan lakse kt sogo, bukan nk cari tudung kt bazaar dll
tapi nk cari sebuah penulisan karyawan (standard Mal) Zainal Kassan/Suhaila Abdullah

jalan punya jalan, akhirnya kami pun tiba la ke lokasi yang diperkatakan. kedai buku
pustaka mukmin ( sebelah Harison ). dkt 30min duk dlm tu, dpt tau salah kedai
-.-'' hahaha.. pastu gerak ke kedai ke-2, Meniva ( sebelah gulatis). p sana
dia kta fh habis. then jalan la lagi ke kedai ketiga, Meniva (cawangan II).
alhamdulillah.. ada! tapi dapat 6 salinan sahaja. nak p beli ni utk 14 orang.
nak tak nak ambil la yang tinggal 6 tu (rupa yg dh x bpe elok. komot..komot..)
Pendidikan DISLEKSIA

cam bese la, nak tak nak, aku tetap nk publish gambar-gambar trip hari ni :

 snap sikit gambar di maktab!
 sampai ke kdai pertama | ckp dh habis, padhl xde pun bku tu

teruja, semangat nk mula buat assgmnt disleksia !

ni la hasil karya karyawan tempatan. terima kasih sebb tulis buku ni
( kbnykn rujukan dalam bahasa Inggeris kutt.. )

makan kenyang-kenyang sebelum gerak balik
walaupun x dapt beli banyak, atleast ada la juga.. 

p/s : alhamdulillah. okaay, nk p sesiap teruskan penulisan pentaksiran. Isnin submit daaa!!~
tekanan demi tekanan. bertambah-tambah.. ya Allah, kuatkan hambaMu ini..

8 comments:

syaida farhana khaled said...

da 2? gi mana itu nak bahagi2 kan penulisan karyawan tersebut?

WidadCutieyGirlZ StorY said...

go !!! go!!..hahaha

amna said...

ana : kami terpaksa penuhi kewajipan utk 4 org yg menapak ke jln TAR ^^''
kemudian diberi pula kpd org yg pertama bayar kt kantin ;P

widad : gogogo! haha..

Ihsan Arifin said...

muke teruja gile ouh ! ;)

amna said...

c'gu ihsan : mana taknya, puas bejalan sampi 4 kedai..

Gentleman Frog said...

salam,

gadis dan makan,,,,,,, tak boleh dipisahkan.

Ihsan Arifin said...

pergh byk duet. bule mnx tulun blanje ni ;D

amna said...

Ihsan : mai la IP.Teknik. blnje velo jela kot. haha

mr.frog! : bukan gadis saje. jejaka juga kan. makan demi kelansungan hidup ;P