sejarah

NAZIHAH

Assalamualaikum

Terima kasih puan ! saya betul-betul teruja.. sampai nak menitis air matabila dengar perkataan penuh hikmat tu dari lontaran suara lunak puan. Alhamdulillah, akhirnya semua persoalan saya terjawab saat saya dalam kuliah tdi. Saya janji, tak akan bual-bual kosong dlam kelas lagi. Selama ni saya rasa saya memang nakal. ada klanya tak hiraukan langsung kehadiran puan kt depan. Mungkin puan pun dh muak tengok perangai saya. Klah student pemulihan ^^’’

Now, nah perkataan hikmat yang saya balas untuk puan !!
‘saya sayang puan. I recpect you larh !!’ hehe
Yang ni serius keluar dari mulut saya. Sambil taip ni saya sebut skli.


 “Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand.”

p/s : tak sabar nak datang kelas puan hari Khamis dan Sabtu ni. 
InsyaAllah puan akan sentiasa ada dalam setiap doa saya ;’) PEACE!

3 comments:

syaida farhana khaled said...

apa puan cakap eh?
nak tau jgk.
nak kesedaran jgk.
heheh

amna said...

tu tajuk entri aku tu.. la, nampk sgt tak tumpu prhatian eh.. haha

NAZIHAH : yang terhindar daripada zina dan kejahatan

Anonymous said...

aper kate die?