sejarah

yang teristimewa



mlm ni terasa sayu dan dingin je kt dalam bilik (maktab)
barangkali kerana kipas dinding memainkan not not 5-nya
dalam kesayuan ini, ak teringan mak dan abah..
* sedang diperdengarkan lagu 'Janji Manismu' oleh Aisyah

sedihnyaa.. mak, abah, jia rindu nih. rasa mcm dah lama sangat tak jumpa
mungkin sebb terasa perit dengan keadaan dan situasi sejak duamenjak ni
mak.. abah... ;'(   terasa setiap saat di maktab seperti bertahun lamanya..
jia harap mak dan abah sihat & gembira kt rumah. juga ika (adik) tak lupa
tak sabar nak balik rumah. habiskan masa bersama. brkfst, lunch, minum petang
 
ya Allah, ku panjatkan doa kepada-Mu..
kau kurniakan kebahagiaan, kesejahteraan, kekuatan iman, kesihatan yang baik
dan kasihi kedua ibu bapaku yang telah mendidikku serta mengajarku erti hidup
yang sebenar sejak ak kecil lagi. Semoga rahmat-Mu kekal disamping mereka..
amin..   ;'(

3 comments:

~LaDaYaNa~ said...

sabar ye..kuat kan semangat..kamu boleh!

EB said...

Tabah dik ek...
Biasala tu.. kehidupan sebagai seorang student..
EB doakn agar kmu bisa menempuhi smua ini.. Semoga dipermudahkan segala urusan dan diberikn kekuatan serta ketabahan menempuhi idup ini..
Amin..

Amna Jia said...

miss ladyyana : insyaAllah.. semoga sama2 kita bersemangat :)

EB : aah, insyaAllah EB ;)
terima kasih banyak utk nasihat EB