sejarah

pengakap



3 jam keluar rumah semata-mata nak menjayakan perhimpunan Isnin minggu ni (lusa). i need full-uniform tgk.. punya la semangat kan *sptutnya dah readymade time cuti sem aritu. fuhh! ni bermakna start je minggu depan ni, gerko akan bermula. banyak benda terpaksa ak lengkapkan utk habiskan 60jam kredit semester ni (kokurikulum). tiap minggu 4 jam ooo.....masak! masak!

p/s : terima kasih kepada yang dah senaraikan nma ak kt pengakap yang indah. ak suka kowt. baju 'cantik' mcm kaler lumpur. barang 'murah' sampai ak terpaksa mengemis kt jalan TAR. weyy, habisss wang wang ak tau dak. haruss la, now ak sangat 'gembira' ! huwaaa ;'(

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

pengakap.
kelana siswa
(:

Amna Jia said...

miss anisa pun ahli pengakap ke ? best tak ??? sy baru lani nk berjinak-jinak. banyak benda tak tau

Gentleman Frog said...

salam,

pengakap, puas hafal lagu dan ikatan.

SOS CAP CICAK

MIMIE AIZA said...

sy dulu tunas puteri. x pernah masuk pengakap

Amna Jia said...

cikgu man : aah.. kami kt maktab ni sebagai Pengakap Kanak-Kanak aje.. hehe..
bru sempat main tepuk2 :D

mimie aiza : tunas puteri tu sma cm pandu puteri ke ? saya sgt teringat nk join unit tu, tpi takde rezeki :'(