sejarah

kucing ITU


assalamualaikum

 penat ak tegelak dgn dak emy kat bilik basuh (pentri) tadi
alkisahnya bila trajedi kejut mengejut 2 makhluk Tuhan. alolo tuitnee..
benonye... tdi ak dgn sekor kucing jenis parsi saling terkejut apabila
'kami' bertembung sesama sendiri dlm pentri yang gelap gile..
* lampu bilik basuh terbakar coz 0N 24hour ! padan mukee :D

 

time masuk bilik basuh tu, haruslah ak tergopoh-gopohkan..
pasal selalu terkena time orang lain nak guna (cuci baju)
so, masuk tu dengan niat nak g memberus baju. sekali...
tak perasan yang ade sekor parsian duk menjilat air kt dlm tu
'aaaaaaaaaah...! ish, beng**ng la kucing warden ni. nasib tak kena attact!
tak sangka, si parsian pun terkejut, 'ngiiiauwwww...!'
* ala alaa nak menangis campur merajuk.. -.-''

kesian ak tgk kucing tu. alahai... tula, len kali nak minum tu kabo dulu
dh tu tempat golap jugok ko hentam eh.. adoii. heheheeheeeeee...

p/s : encik warden, terima kasih sbb sudi buang kucing yang selalu berak kencing kt blok kami ni. tapi ngapain dong.. si parsian ni lak skrg menempel kt sini.. (parsian ni miang la encik, kami takut..)


6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kesian la..bagi nis kesian kucing tuu..
:|
meh..bagi nis belaaa

Amna Jia said...

hehe.. miss nisa suka kucing ke ? mesti penyayang kan awak :)

tpi parsian ni suka main pusing2 kt kaki. geli geli :'(

emy'n said...

parsian mix egyptian mau.. hehe :) mmg comel...

Amna Jia said...

emy : tpi keterunun die pasni ad campuran kucing meleysie la kan.. eherm2 pun dgn kucing merempat kt sini :D

emy'n said...

huhu.. ehem2 tu ape?? :P

Amna Jia said...

emy : alaaa.. itu.. hahaha