sejarah

Malam Tadi

Assalamualaikum

Kisahnya bermula malam Sabtu lepas.
Balik dari MAHA ak dan famili bermalam di Port Dickson.
Sampai-sampai sana check in kt Hotel Mayang Sari dalam pukul 10 malam.
Puas mencari hotel akhirnya yang ini jadi pilihan sebab
dah lewat sgt, takut tak de kosong.
Dah tu, sampai-sampai nampak la ada family buat
 BBQ party area Hotel tu.
Menghadap pulak view dari balkoni bilik kiteorang.
Bau.. pergh! nganceem !!! boolayaan..

Oleh tu, mlm tadi akhirnya kiteorg pulak buat, tpi kt rumah la..
Ngidam la pulak bila tgk orang tu buat. Mana boleh tahan..
Kt rumah smlm cuma ada 5 orang, so msk agak2 cukup aje.
Sekor ayam + ayam skit. Kiranya dinner skli lah ni.
 Teaser dulu. Introduce "San's BBQ night"
 Tengok dari jauh je. Panas larh..
Tak puas, kasi ZOOM in cket. haha..
Masih menunggu untuk betul-betul masak
blups.. nyummy!
Now it's READY to be serve..
Great recipe with superb griilllling
Plus nasi mmg terbaek la.
Nama pun melayu, nasi tak kan nak tinggal kan. ala-ala kampung gitu.

 kick la mak. saye cuke !

2 comments:

Gentleman Frog said...

salam,

beznye bercuti sye pon nk jalan2 jugak nnt, selamat tahun baru

airport teaser

pemadam said...

Man :

salam :)

huhu, tu pun ad yang takda sama. salam maal hijrah man