sejarah

Seminar Literasi Bahasa


Tarikh    :  25 Oktober 2010
Lokasi   :  Dewan Besar, IPG Kampus Teknik, KL
Masa     :  8.00 pagi - 12.30 tengahari

Seminar telah disampaikan oleh 8 orang guru pelatih yang mewakili kumpulan masing-masing (2 PISMP). Kemudian ceramah motivasi telah diberikan oleh Cik Haslinda Mohamad Saat selepas selesai perbentangan kertas kerja kelapan-lapan orang guru pelatih. Ceramah motivasi yang telah disampaikan bertajuk "Guru Yang Best". Wow ! hebat sungguh... haha. penyampaian baik dan penuh dengan input-input bermakna kepada pendengar (Bakal guru IPTEK) hehe.. Selain tu, pameran Alat Bantu Mengajar / Media Pengajaran & Pembelajaran guru pelatih 2 PISMP PBM, SN, MT & RBT. Tahniah semua ! 

Berikut adalah gambar kenangan sepanjang Seminar Literasi Bahasa lepas :
(foto ikhlas daripada NeuroShezwani


Sesi penyampaian kertas kerja
 
Booth

Selain itu, peserta-peserta seminar juga dipertontonkan dengan persembahan Puppet oleh pelajar-pelajar RBT 1 dengan cerita bertajuk "Kapak Emas". Cerita yang singkat tetapi sangat menarik dan penuh dengan pengajaran berguna. Tahniah kepada pelajar-pelajar RBT 1 terutama penulis skrip, Nan . gud job fren :)
Watak-watak dalam "Kapak Emas"
~ semoga setiap usaha-usaha ini bakal memberikan titik tolak kepada semua guru pelatih untuk terus maju ke hadapan. Segala ilmu dan pengalaman yang diperoleh diharapkan akan dapat dikongsikan bersama bakal-bakal guru yang lain, InsyaAllah.... ~

2 comments:

nEuR0 shEwAzni said...

Eh baru pasan nama aku ada kat sitew.kih kih kih

amna said...

hayaa.. sudah sem lepas pun wawa. haha ;D btw tq