sejarah

SK Serdang, UPM

.
.
assalamualaikum w.b.t



Jutaan terima kasih dan penghargaan buat guru besar Sekolah Kebangsaan Serdang (SKS),
barisan guru penolong kanan, guru-guru termasuk anak-anak didik yang telah menunjukkan
prestasi dan kerjasama yang jitu sepanjang sebulan kami bertandang di sekolah kalian.
Semoga setiap zarah kebaikan yang telah dicurahkan kalian bakal mendapat balasan
baik dan keberkatan dari-Nya. Kini, satu sejarah tercipta lagi, pastinya setiap
kebaikan yang diperoleh ini kekal dalam kotak memori kami,
guru praktikum fasa 1 IPT dan IPIS :)



shahir, aziz,syafiq, izzul, adib, yuyun, jia, bila, fifi, zainureen bersama En. Zaidy

 
p/s : tak sabar menanti sesi praktikum fasa 2. Pastinya lebih mencabar !!

22 comments:

aiEz said...

amna,assalamualaikum...lamanya amna tak update...

*pengalaman tu,kena hargainya...:)
ceria jer tengok..^^

amna said...

MR.AIEZ: wasalam.. insyaAllah bw satgi. huhu, ntah x dan nk update slalu aiez..

Maii said...

waahhh. tersenyumm :D

NzA said...

TAHNIAH...semoga setiap latihan yg dilalui Amna dpt menimba pngalaman yg amat2 brharga......Bila brada di sekolah nnti amna akn brdepan dgn brbagai cabaran yg amat brbeza......

amna said...

CIK.MAII: sokmo senyum loni :)

CIKGU.NZA: terima kasih,kak. mungkin ini kali pertama berpraktikum dan semuanya tampak indah belaka.. x sabar menunggu fasa ke dua dan ketiga, hingga 3 bulan di sekolah ^^

teha said...

comel nyee cikgu amna :)

ad said...

Congratz da abes praktikum pertama..! sonok semacam je nengok...kih3~~(;

cha zainol said...

huwaaaaa --' rindunya zaman maktab!

eva said...

wahh! bestt.. mesti lagi mencabar lagi sronok kan.. byk sabar n lebih kuat.. ;)

eLL said...

rindunya sekolah.... bestla.

iszieylyanziy said...

kim salam kat fifi ye :P

Juliet_iRa~" said...

eh amna ipt ke ipis?hee

waahh rmai btol ea korang ni kalo prac..hee..g la sek lain2..keke ;p

seronok dah mngajar??bagusla tu..:D

jeBateja said...

wahhhh...hang bakal cikgu erk.....bertambah ramai le cikgu2 sekolah memblog...ahakz

Fara E's said...

comel sangat (:

adwafarahin said...

comelnya cikgu jia! :D

dhiera said...

semuanya bakal guru ye~

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kat mana? kt selangor ke yg kat kedah

schaze zainn said...

gudluck :)

# cari penaglaman byk2, sbb pengalaman tu penting =D

shedameor said...

hye cikgu :)

Abg Stalker said...

alahai..comel2nya cikgu. :D bak sorg!haha

amna said...

assalamualaikum..

MAMA, sekolah ni di selangor.. dalam UPM :)

Terima kasih semua, doakan kami dapat tamatkan pengajian dengan jayanya. insyaAllah.. :]

amna said...

tq, akan ke blog kalian later. )