sejarah

aku mengerti

assalamualaikum wbt




"semoga bahagia dan dipermudahkan segala urusanmu, amin.."


ya Allah, kiranya tiada cinta insan untukku..
cukuplah cinta-Mu penyuluh hidupku
semoga kelak akan hadir cinta untukku
daripada insan yang mencintai-Mu
lantas membawa ku maju mendekati-Mu



22 comments:

cha zainol said...

iA sampai masa pasti jumpa. doalah :)

aiEz said...

assalamualaikum amna...bersabar ye amna,moga dipertemukan nanti apa yg dicari...sinar itu pasti ada,utk aie jugak ni...

amna said...

assalam :)

MISS.CHA: amin, insyaAllah..

MR.AIEZ: amin, untuk aie juga. sama2 kita doa ^^

~SaL IjOu~ said...

tabahkan hati, walau apapun yg kamu hadapi~

p/s: kamu pun jaga diri ya.hingga ketemu lagi~ =)

eLL said...

insya Allah, semoga dipermudahkan segala urusanmu adikku Amna. mintalah pada Allah kerana Dia sentiasa akan perkenankan segala yang kamu hajati. Insya Allah

dill said...

one day, amna.

one day.

dill.

shedameor said...

jodoh tu rahsia Allah :)

eva said...

mcm sedih jer.. bersabar yer.. ;)

Isyatilla Idris said...

Insyaallah, smpai masa nnt tuhan temukan jodoh lebih baik :)

dhiera said...

pasti akan ada yang lebih baik~

teha said...

amin :)

jeBateja said...

Aminnnnnnnnnnnnnn...IsyaAllah jumpa nanti....

schaze zainn said...

semoga amna akan beroleh cinta itu :)

sesungguhnya Allah itu tidak kejam pada umatnya :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

semoga bjumpa cinta ug berkualiti. zaman sekarang cinta bersepah2 tapi nak jumpa yg bkualitimtue sukar

Abg Stalker said...

ehem,jodoh da dtg ni.hahah :))

sabar la amna,jodoh tu da ditetapkn.doa byk2 dpt yg baik.

amna said...

MISS.SALIJOU : tq, kamu juga. insyaALLAH ketemu lagi :)

MISS.ELL: tq, insyaAllah. berdoa dengan jalan yang sabar amin

MISS.DILL: till the day is coming, we will met :D ambuih.. hehe

MISS.SHEDA: terima yang itu. like2~

amna said...

MISS.EVA: tidak lagi, setiap sandaran itu hanya buat Dia :')

MISS.ISYATILLA : insyaAllah..

SIS.DHIERA: insyaAllah. tq kak

MISS.TEHA: tyou :)

MR.JEBATEJA: aminn.. panjangnya :)

MISS.SCHAZE: ya, benar kta kmu tu. masa dan perkara semuanya rahsia dia.

amna said...

KAK BABY(MAMA): insyaAllah kak.. amin, mudah-mudahan :')

MR.ABAM: haa, tudiiiiaaa :D insyaAllah abam stalker :)

ABU said...

aminn...

amna said...

MR.ABU: amin, insyaAllah :)

YOUsoF said...

Amin..

InsyaAllah orang yang baik untuk orang yang baik.. Cinta kepada Ilahi cinta hakiki..

amna said...

MR.YOUsoF: janji Allah sudah pasti.. :) insyaAllah amin