sejarah

Kan dah kena TAG ! haha

assalamualaikum




 3 tarikh penting ??
- besday abah, mama, kak long, kak ngah & adik
- tewas sparring dengan peserta bersaiz keciK ~.~''
- tarikh masuk IPGM ( senang kira bila nak grad kang )

3 benda aku buat semalam
- naik bas 'cepat express' dari johor balik kl
- berjaga sampai pukul 2.30 pagi gara-gara stalk gambar rakan blogger !
- terjaga kul 4 pagi dan buka tingkap, tak tahan bahang

3 perkara yang buat kau gembira
- makan dengan family ( full-corrum )
- orang panggil makan sama time time merajuk...
- hang-out dengan sibling / keluar picnic dengan classmate !!

3 sebab jawab soalan
- dah kena tag !
- rasa tercabar pulak bila dah kena cabar cm tag tag ni kan..
-- kamon la, adwa tu blogger hebat kot, sekali sekala ikut la arahan die.. HAHA

3 orang nak TAG !

p/s : tidak lupa buat semua rakan blogger yang aku tak tag.. mmg nak tag tapi..
kuyup la tangan den nak letak nama anda-anda semua kan ^^ smile always

12 comments:

emy'n said...

bukan takat bkak tgkap.. pintu sekali ko bukak.. huhu :PPP

adwafarahin said...

tq amna buat tag nie :)

amna said...

emy classmate : alamak, kantui. yg anda perasan tu baru je buka pas subuh. trus tertido kul 10 tak tutup ^^''

adwa : sama2 si comel ^^

cik sakdi said...

oih leh tahan jadi stalker ni kan. sanggup tdo lambat ni..

Heidi Shafiq said...

dah lame x main tag2 ni.. :)

amna said...

cik sakdi : sekali sekala, ingat nk isi masa terluang, skli syok pula duk layan album demi album ^^

mr. HS : sila la. tag juge ^^

emy'n said...

ooo.. bahaya tau.. da la gelap2 bilik tu.. huhu..

Shamsuddin Amin said...

wah... contest2...
gud luck...^^

apik pehe said...

hehehe..
pegi picnic x ajak apik kan

amna said...

emy classmate : tu la, tpi takpa. dah tak sayang bilik nih.. T.Lumayan Apt dh menanti ;'(

mr. sham : thanks :)

mr. apik pehe : melaka saje. yang dekat2 :D

Dekcik said...

pic sape 2?? tomei2..bajet ganas..hehe..

amna said...

miss dekcik : sepupu. wargghggh!