sejarah

julai 2008 - mei 2011

assalamualaikum

( sambil berkumandang lagu sedih 'janji manismu' Aisyah )
* terasa pedih dihalau oleh pihak pengurusan asrama ;'( 


selamat tinggal kenangan...

 
- borak-borak sambil menatap keindahan blok Tun Mahathir kesayangan KAMI -

 
- berkumpul bersama kawan-kawan buat kerja penuh privacy dalam bilik sendiri -

 - jadi pelatih berwibawa | catat setiap pergerakan keluar masuk hostel -

- bergambar kenangan depan cermin sakti bima sebelum keluar makang-makang -


selepas ini, bermula la kehidupan baru 
sebagai manusia yang lebih....

- selalu call rumah ( poket kosong abah... nak makan ape.. )
- prihatin ( menjaga keamanan dan kesejahteraan rumah sewa )
- berpandangan jauh ( sentiasa fikir program / lokasi baru nak jalan )
- pakar matematik bertauliah ( buat kira-kira utk belanjawan, saving dll )

insyaAllah...


p/s : semoga teman serumah dapat menerima aku seperti mana aku menerima teman
( dengan nada touching habih dah ni.. jap g nak runding pasal deposit )

7 comments:

adwafarahin said...

isk isk isk tacing sungguh nie huhu

amna said...

miss adwa : ni pun dh rasa menyesal sbb tak cukup bakti kepada kampus tercintan. sob3~

ABU said...

nampak sngt privacy kan..sampai perlu dihitamkan..hahahaha

btw nice blog..:D

amna said...

mr. abu : mcm tu la. ;D
smile always

WidadCutieyGirlZ StorY said...

dah nak dok uma sewa dah..gud luck!!

best tu..hehheh

cik sakdi said...

aiseh same la kite cik amna. terpaksa mengikis bapaku untuk deposit rumah. padahal memang plan nak gune duit beliau pon.wakakaka selamat dok umah sewa!

amna said...

MISS WIDAD : insyaAllah, aku harap hubungan kami semua kan bertambah erat kelak.. saling memahami dsb.

CIK SAKDI : thanks. hehe. nk buat cmne.. dh itu yg terpaksa.