sejarah

kuatkan aku...


assalamualaikum

semakin lama semakin hebat ! masyaAllah.. banyak betul cabaran hidup kita semua kan ?
hari ni rasa mcm nak tulis entri ttg diri sendiri. it just about me n bukan orang lain. mungkin
nampak mcm hipokrit tpi ak ttp nak luahkan perkara ni di sini.. biar rasa lebih lapang kt dada

ya Allah, kuatkan kami. Ku pohon Kau kurniai kami dengan kesempurnaan serta 
kecekalan hati kami dalam menempuh segala cabaran. Juga, permudahkan semua urusan kami 
sesungguhnya kami hanya insan yang lemah dan dahagakan ihsan-Mu ya Rahman ya Rahim..

untuk kawan-kawan semua, buat lah yang terbaik untuk semua task atau amanah yang telah 
dipertanggungjawabkan kepada kita. Walau sebanyak mana pun tugas-tugas tersebut, kita
harus redha & cekal. Paling penting, jangan mudah mengalah !! sebagaimana masa berlalu,
begitu juga dengan tugas-tugas ini semua. kita usaha sebaiknya !! chayoook...!

7 comments:

ZWAN SABRI said...

Yeah! semoga amna akan terus kuat utk mengharungi segala cabaran yang datang..
good luck! ;)

najmi^^ said...

aminn^^..

amna said...

mr. zwan : yehaa! alhamdulillah sebahagian tugas telah lepas. sekarang perlu fokus pada cabaran yang akan datang tak lama lagi. semoga mr.zwan juga sukses dalam setiap urusan, amin :)

amna said...

mr.najmi^^ : amin.. terima kasih for walking :)

Afiqah Sanusi said...

amiiiiin.............

amna said...
This comment has been removed by the author.
amna said...

aminnn :)