sejarah

inherit


siapa sangka, rupanya abah juga ada minat yang sama seperti aku
eh, terbalik... aku pun ada minat yang sama mcm abah tersayangss
tak sangka, ada juga hikmahnya mlm tdi ak p tolg mak kemas rak buku
berkesempatan terjumpa balik album lama. hehehe... kachak tak kachak..
nah, ni gambar abah ak time muda-muda. sape sangke, zaman dulu pun
dah ada orang post style mcm zaman sekarang. buktinya, kau tgk abah aku nih


okaay, yang satu lg tu adalh gambar muda mudi sekarang
* gambar yang aku jumpak kt folder dlm PC cabok ni..



p/s : malam ni dah kena packing barang coz esok terpaksa balik maktab.. benci !!

6 comments:

AYA AKIRA said...

kemana tumpahnya kuah kalu x ke nasi...
bagaimana acuan, begitulah kuihnya...


hahaha....
DNA photografi tuh ^-^

Nana Sanusi said...

nape upload gambo nana? chis..

huuu.. cantik jugak..takpela..uhuhuhu..

mana tak tumpahnye kuah klo tak kenasi.,..uihuhuhu

amna said...

omma : ahaksss... berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian. hahaha.. ade kene mengena ker ? ngee. cikgu cikgu :D

amna said...

nana : yang ini je sempat jia godek. sekali nampak trus upload
*walaupon posisi tak serupe -.-''

shahrul said...

bapak borek anak rintik :)

amna said...

shahrul : haha.. dh mkn shin chan pulak ^^