sejarah

Saya Sayang Awak

Kecelaruan emosi ke aku ni ? masyaAllah... 
masuk hari ni, genap 5 hari aku tidak berkomunikasi dengan dia.
Semuanya salah aku !!

"Wahai insan NAZIHA cepat-cepat la awak ubah perangai tu.. 
Ish, habis semua orang awak nak kasi layaan perangai ngegade ni.
kata dah 20 tahun. Ingat lagi tak pesan mama!" monologialutia.
Kepada kawan yang sorang tu, apa pun aku nak minta maaf sangat-sangat.
Aku sedar kau tau bersalah dalam hal ni.
Ego ni aduhai... tolg lah turunkan sikit dahi tu. 
Jangan disebabkan benda kecil pun nak jadi besar. 
Semenjak hari tu, aku terasa amat-amat bersalah sebab berkelakuan bodo cmni. 
Harap dia akan cool jep. 
Biakan aku je melayan perasaan tak keruan ni. teruknya... :'(

tangisan yang hadir pun takkan bermakna selagi kau tak turunkan ego tu... ah!
turun-turun turun !! Ya Allah, bantulah aku.. 

LIFE is a SINGLE . SOAL is TWO BODIES !

p/s --> jia, kalau awak sayangkan persahabatan ni, janganlah segan atau malu untuk mengalah dalam persengketaan. Tiada apa pun nilai yg turun kalau awak mengalah. please... be a real man

3 comments:

AYA AKIRA said...

jia..mcm na ko nk jd real man??? ko 2 sah2 perepuman melayu sejati...

hahahaha ^-~

aku mls nk teka ngan spa prob ko neh, tp as a fren, aku doakn hubungan ko ngan ida kembli jernih, mcm besa or myb lagi rapat...

jia, fighting!!!!!!!!!!!! ^-^

kesengalanyamat said...

jia..... jgn jadi kan ego sebagai kwn.. jgn jadikan kwn sebagai lawan... walaupn kita tak bersalah, kita tak patut letak ego kat tmpt pertama... trust me... walaupn kte x salah try laa berbaik2 n tegur kwn kita tue.... ego is nothig if we lost frenz.... wit love

kesengalanyamat

pemadam said...

AKMA : ida ? haha.. eh, ape pun thanks kakak omaa. hahaha. prob berjaya ditanggani . yehaa!

AFIQA : insyaAllah sayangss . awak pun sama oke. miss u dear ~