sejarah

pertemuan semula :)



Beary Much

hari ini aku rasa sangat gembira..
bukan sebab esok aku akan menghadapi paper english for final,
tpi sebab aku telah dapat link semula dengan seseorang yang telah
banyak aku kongsi kisah suka duka dan sandiwara bahagia.
setelah hampir 2 tahun menghilang sesama sendiri akhirnya
kami bertemu kembali di ruangan Facebook.
alhamdulillah... alhamulillah... rasa kesyukuran yang teramat sangat
insan yang ak maksudkan adalah T-are..
meh ak cuba ingat kembali maklumat ko t-are :D
gambar yang aku save drpd Facebook ko t-are : (sweet..)


nama : nurul fateha binti pathil
nick : t-are, teha..
suka : muse, greenday, putih..
interest : underground !
x suke : orang kuat merajuk (aku), pink
suke : cokelat.. ? converse !! (all star)
ex-skool : sk spg.5pekan - smk tmn. kosas - smk bkt.gambir - ??

cett, banyak yg ak dah lupa la.. haha

harap2 pas ni leh la contact selalu dgn dia. dia ni la
kawan pertama aku masa form 1 dlu
d sbbkn ak x ramai kwan se form1 dlu, ak kawan dgn dia dulu
dsbbkn akk dia dgn akk ak kawan. huhuhu

kat kelas, awal dulu dia duk depan sekali (sbb dia pun xda kawan)
aku plak duk blakang sekali.. (budak nakal) tpi selalu main kenyit2.. ahaha.
konon nk jadi kawan baek la tu. kelakar la kalo kenang kisah silam.

tpi pas form 4, t-are bla dr sekolah aku. time tu ak dgn dia tgh ad prob..
masyaAllah.. macm tu je kisah akhir kiteorg. sedeh sgt.
rasa sgt bersala sbb x sempat nk berbaek b4 dia bla scara tiba2.




p/s : kpd teha, klo kau baca post ni, ak nak kau tahu yg ak sayang gile kentang wedges, onion ring kt kau. Walaupun kau ni tempat ak luah kemarahn.. wa, terukny ak ! grrrr. teha, sayang rindu larh. MAAF ZAHIR BATIN tau.. ada rezeki kite mesej2 eh. muah! kiss fly fly nah !!

No comments: