sejarah

Wordless Wednesday #13 : peoples

.
.
assalamualaikum



goggle



People are different from each other...
no amount of getting after them is going to change them.
Nor is there any reason to chance them, because the differences are probably good !



34 comments:

adwafarahin said...

manusia nie bermacam2 kan hihi


awalnya Wordless die :P

dill said...

yeap. sometimes changes can make yourself a better person.

dill.

eLL said...

otak ketat nampaknya ye

Juliet_iRa~" said...

wohaaa..:D

nice pic..

abah khalisha said...

Bukankah hari ini hari Selasa??

qlah said...

:) YES

Rtp Farra Arisha said...

people are just so lovely if always being nice with each other too..:D

AinsHa=( said...

akak, harini dah Rabu ke? bukan selasa ke?

CikGu Ma said...

saya seorang yg sangat suka berfikir...fikiran bercapah..

jom skodeng..
diari Mia

ILA HonEyBuNNy said...

lain orang lain ragamnya....;-)

amna said...

MISS.ADWA: ..dan dengan kepelbagaian itu muncullah masalah yang bakal menjadikan hidup manusia penuh cabaran lantas melahirkan kematangan..

MISS.DILL: insyaAllah.. truly true ^^

MISS.ELL: ketat dan padat, sendat semua boleh~~

MISS.IRA: google.com :)

amna said...

MR.ABAH.KHALISHA: aah, mula nak save tpi terpublish =.='' silap sendiri..

MISS.QLAH: always.. hu3

MISS.FARRA: setuju sangat.. so, kembangkan kasih jalinkan sayang :')

MISS.AINSHA: selasa.. silap hari publish

amna said...

CIKGU.MA: baguih tu cikgu.. luas pemikiran banyak pnglmn dpt

MISS.ILA: setuju!

KizZ said...

Manusia...macam-macam jenis manusia ada kat dunia ni..

apik pehe said...

hehehe..penggunaan otak tu penting

Papa Mifz said...

kalau semuo manusia samo jer...macam tak best la pulak...

Maicher said...

smart pic ni. we complete each other with our imperfections.

:)

dhiera said...

suka lagi kepada alam semulajadi kalo nak banding kan pembangunan~

sleeping_maniac90 said...

kalo sume org sme je, mst boring dunia nih hahah

teha said...

suke yg belah kanan.. hehe :)

Diyana said...

Huhu otak manusia ni ada macam2 benda dalam dia

semutsengal said...

wahahahaha,


banyak ragam dan cerita.

say to easy=) said...

yeah..hidup ini penuh ragam manusia:)

chemay said...

tak semua orang sama.
:)

Ihsan Arifin said...

aku tak suke aku tak suke.
kau gedik tahu tak.
gune bahse omputih.
aku tak paham.
sepatah haram.
kah kah kah

Nurnajwa KZ said...

Kalau la kte dpt balance kan dua-dua :>

schaze zainn said...

hye dah lama tak BW
:)

p/s: sebab tu setiap manusia ni perangai lain-lain

aleen aiden said...

manusia itu dilahirkan berbeza2 dan unik. :)

amna said...

MR.KIZZ: setuju sangat :)

MR.APIK: gunakan sebaiknya.. elakkan pembaziran dlm memikirkan sstu yg x perlu :D

MR.PAMIFZ: sebb tu Dia cipta hambanya semua berlainan n pelbagai :)

MR.MAICHER: absolutely :')

MISS.DHIERA: bergantung kepada setip insan.. that's why He create us wif in the variety :)

amna said...

MISS.MANIAC90 : pastinya benar. biar la penuh cabaran sikit kan

MISS.TEHA: lovely ^^

MISS.DIYANA : betul sgt . pelbagai jenis manusia

MR.SEMUT: perangai dan penerimaan :')

MISS.SHA SAY TO EASY: ..yang perlu kita hadapi dan harungi~

amna said...

MISS.CHEMAY: tak sama sama sekali.. kalau kembar pun mesti ada bezanya apatah lagi yg jauh cm kito ni

CIKGU IHSAN: apa salah gedik2 nk ckp bhasa omputeh!! eerr :D

DIK.NAJWA: ^^

MISS.SCHAZE: :) bw back nnti

amna said...

MISS.ALEEN: berbeza dan saling melengkapi pastinya..

Abg Stalker said...

berubah ke lebih baik sgt bagus. :)

amna said...

ABAM.STALKER: yeahha! setuju abam setuju~