sejarah

Kursus Asas Kawad Kaki

assalamualaikum

Semalam dan hari ni saya dan semua rakan semester 4 PISMP
telah join Kursus Asas Kawad Kaki & Kawad Formasi anjuran IPGKPT
dengan usaha sama JPAM cawangan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
dan Unit Kokurikulum. Terima Kasih & Penghargaan Buat :

Koperal Syarizan
Koperal Wazir
Lans Koperal Yazid 

..atas ilmu yang sangat bermakna sepanjang dua hari kursus ni !
memang terbaik la encik-encik kawal kami seramai 128 orang kesemuanya
sampai akhirnya kami berjaya memantopkan pengetahuan dana dunia kawad kaki
alhamdulillah.... dengan bantuan pegawai JPAM dan berkat Rahmat Tuhan :')


( mana cik amna ? jawapan yang tepat akan memenangi hadiah MISTERI )

tarikh tutup 31 Julai 2011


p/s : COMMENT akan di APPROVE pada 31 Julai 2011

SELAMAT MENCUBA.. klue : tudung hitam

20 comments:

Abang Stalker said...

alamak ai..google ni bt hal plk.xthu le komen abg td lps ke x.hurm..

abg teka ek..

amna duk 1st lane,no7 dr kanan.

tudung hitam,bju putih,

duk dpn pkcik rela tu.. :D kot la kn..

Aisyah Aina said...

yang tu..yang pakai tudung tu..hahaha

NzA said...

bagus tu...nnti byk ilmu boleh dipraktikkan di SK nnti..

kecik sgt la gmbo tu amna...mata tua cikgu dh xboleh nk cam.....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

gmbr kecik..x seberapa nmpk..tp nk cuba juga.. :D

gmbr atas..pakai baju pengakap..sebelah yg berbaju biru tu..hehe..agak2 jer.. ;p

WidadCutieyGirlZ StorY said...

aku dapat rasa ko ada salah seorang yang rock..hahha..aisshhhmain teka22 lak yer...ermmm aku tak suka la teka22 ni..hahha aku agak jela ok... ko duduk barisan paling atas belah kanan ..ko orang yang ke enam kan.. bukan aku tak kenal ko,..ke aku salah..hhaha

ABU said...

tu sana tu tuuuuu (sambil bibir di muncungkan) hahahaha

tak dapat den nak teka..:P

ILA HonEyBuNNy said...

alamak....cmna nak teka...

ramai jugak tudung hitam..ehhehe

cik sakdi said...

amna yang pkai tudung itam pastu control ayu.ala yang tu ha.. yang tuu haha

muhamad hanif said...

kahkahkah,

kau mesti yang pakai tudung kaler hitam berbaju merahkan..


LALALALLAALALLA

schaze zainn said...

ala ramai sangat tudung hitam tu xP

klue laen?? hihi

shahjiehan said...

no 3 dari kiri yang berdiri.... boleh cuba banyak kali x? hehehhe..

act kenal amna pon x.. huhu camne la nak teka...adeh

shahjiehan said...

duduk depan sekali,lima dari kiri...

shahjiehan said...

lapan dari kiri berdiri belakang sekali! hahahaha

shahjiehan said...

jenuh la nak teke.. kenal pon x... hahaha... senang cite semua yang bertudung hitam tu amna! ahahhaha

Nurnajwa said...

Yg ni, tak tau la dh komen ke tak --

Tp mmg tak dpt detect which one is you ;)

amna said...

ASSALAMUALAIKUM :)

alhamdulillah.. bagi jawapan yang betul amna akan berikan hadiah misteri. TAHNIAH kepada widad ^^

jawapan : Barisan paling belakang, nombor 6 dari kanan
*tudung hitam tangan pegang muka ^^''

amna said...

kepada yang lain yang mencuba, terima kasih. anda juga pemenang pada amna, tapi tiada hadiah maujud. cukup dengan doa dalam solat amna, insyaAllah :')

WidadCutieyGirlZ StorY said...

aku ker btol...hahahah
terima kasih amna..tak sangka betul..aku pon dah confius2 dah

WidadCutieyGirlZ StorY said...

ape hadiah nyer..hahaha

amna said...

assalam, dad

nanti PM kt facebook ye ^^