sejarah

the smile off

assalamualaikum

hari ini aku terkilan apabila melihat betapa 'power' nya seorang si polan ni mengurus
orang-orang di bawah dia. sungguh lah jauh beza yang amat ketara sungguh jika dibandingkan
dengan diri aku ni. terasa macam rendah sangat diri aku berbanding dengan orang lain tu.
besar lagi tamparan yang aku rasa bila dapat tahu, ada seorang insan ni menyatakan rasa
tak puas hatinya terhadap sistem pengurusan di bawah pengelolaan pasukan aku. walaupun
setiap bait katanya ada kebenaran namun apatah salah jika kau cakap elok,
gunakan pendekatan yang LEBIH positif..
Tak salah jika kita menegur dengan usaha untuk menambah baik.. ;')


btw, sekarang aku akan berusaha bersama team member yang lain untuk maju..
kepada insan tu, ingatlah.. kegagalan sekali tak semestinya selamanya. aku akan buktikan aku
dan team member aku bukanlah seteruk yang kau sangkakan. kau berada kat atas tu pun
bukan ke selepas kau jatuh bangun jatuh  dan bangun ^^

p/s : maaf atas segalanya. nota ini sekadar luahan aku utk lepaskan apa yg tersurat.. sekian

6 comments:

emy'n said...

di sini letaknya cabaran wat kamu.. terus bertabah ye :) we always by ur side ^^

amna said...

emy : thanks ;')

najmi^^ said...

huhu.. chill

amna said...

mr.najmi : thanks ^^

syaida farhana khaled said...

akhirnya
KOT telah selesai dengan maju jaya tanpa ada masalah pape
tahniah
:)

amna said...

anna : alhamdulillah.. terima kasih kerna sama2 support laxamana! kite menang 4. orang lain ade yg 1, 2 n 3 jee~