sejarah

rayban

assalamualaikum

akhirnye aku dapat juge miliki kaca mata hitam ala ala rayban yang orang duk
pakai tu. cool kot. walaupun tujuan  aku beli ni hanya untuk tujuan PHOTOshot
sama dak adik bila balik muar nanti ! hahahaha.. ika, make sure u get ur dress aswell
tasabau nak mengedik depan cam kan? ekleeey.. sure sure la awak yang akan
over pose nnti kan ^^''  so, today pas letih menapak dari Jusco ke Tesco bersama
cikgu fiqah, jiran sebelah bilik nih. hehehe.. thanks kak :). btw, ni la foto teruja aku
bersama kaca mata hitam dgn bingkai putih nih.. pssst, sepuluh ringget je pun. takisa la
nak laram cmne kan.. janji cool !~ addioz..



 p/s : sesiapa yang rasa nak muntah hijau tu, sila ke toilet yer. huhuhuhu... choiii~ 

7 comments:

Unknown said...

muntah pink boleh???ahahha

nEuR0 shEwAzni said...

haruslah Ray Ban !!

wuu minggu sebelom coti aku dah pecahkan RB balak aku . bunyik macam kaca pecah . yelah , barang ori . huuuu .

call me nana said...

gediks

amna said...

mr.ARAJ : boleh je.. pink tu kan cute ;D

miss WAWA : kau bia beno wa. ganti la spec tu. blupr. haha

amna said...

NANA : haruslaah... haha. ikut awak ~

syaida farhana khaled said...

wess
nak kasik ak ke ?
xpelaa
ak x pakai laa mende2 gini
hua9

amna said...

syaida : sape nak bagi ? tolg sikit.. hahaha