sejarah

rindu IPG

Assalamualaikum


Nampaknya dah 3 minggu ak bercuti kt kampung.
Rasanya macam dah lama sangat aje duk bercuti. 
Maklum saje la kalau cuti-cuti nih, tak dak banyak benda pun nak dibuat. 
Rutin hari-hari bangun tidur kemas rumah, sedia brkst pastu hantar adik g tuition. 
Then jemput balik. Tengahari tolang mak masak kt dapur. huhuhu. mcm tu la.. 
Waktu berholiday dgn family dh habis. 
Ayah sibuk kerja, kakak dah naik semster baru. Tinggal la ak, adik dan mak. 
Tpi mak pun kerap g sekolah (ada hal). So, memboyak ajelah skrg nih. 
Sambil-sambil tunggu geng bas sekolah balik cuti.
Tak sabar nk jumpa korang ! miss sgt-sgt
~ Azah, Fara, Aimi, Amal & Adah ~

Panjang pulak entry eh.
Rindu IPG dah pulak saat nih.
Gara-gara belek album gambar kt dokumen lama lah nih.
Lepas habis 1 folder, 1 folder lagi. Waaa, makan sejam lebih nak habis.
Mana takny, gmbr dari semster 1 pra sampai sem habis, sambung degree sem 2 now.
Dah belek habis tu, kurang lah sikit rasa rindu. Alhamdulillah...
Lega rasanya dapat tatap gambar-gambar classmate
Ieja, Bie, Pika, Emy, Izua, Nadia, Najiha
Kak CT, Amal, Airul, Faeza, Fariq, Syah, Amir, Saiful dll !
Harap-harap korang semua sihat, gembira dan bahagia disamping famili msing2.

 folder semester 2 lepas. Paling banyak event bhaah.. tu banyak gile folder
Yang atas ni pulak sem 1. Time mula2 naik degree
Banyak lagi folder lain tapi tak tersusun.
Tak cukup yang ini, sempat juga tgk photo kt album FB group

Walau tengok banyak kali pun tak kisah.. rindu punya pasal~
Dan syukur sebab 2 malam yang lepas kami terON9 waktu yang sama.
Antara yang sempt berbalas-balas komen antaranya
Dr.Yaa, Fika, Bie, Amal, Jia & Kak Ieja


Naik tahun depan 2011. MasyaAllah. Maknanya nak masuk tahun ke-3 kn ?
Tak sangka, pejam celik dah tua ak rupanya.
Next year boleh dh daftar mengundi :D
Harapan ak agar kita semua dapat lulus dengan cemerlang dlm Final aritu.
InsyaAllah kejayaan milik kita semua kan rakan ?? amin...
Paling penting, keakraban kita kekal dan mjdi lebih
mesra untuk masa-masa akan datang
Ak dah rindu banget deh ! aloooo, adioz

8 comments:

Gentleman Frog said...

assalam

rindu awk juga \(*o*)/

the other way

emy'n said...

namaku di situ :) yeay!

pemadam said...

man : haha.. rindu kaa~ alhamdulillah. anta IPG ye ?

pemadam said...

Emy : mesti lah... jiran kite kn. selalu ingat bhah~

emy'n said...

gud2.. hehe :))

pemadam said...

emy : yeah.. tak sabar nk jumpa awal januari nanti.
jangan lupa oleh2 dr layang2~

Gentleman Frog said...

ana dah 3 tahun mengajar ponnn

pemadam said...

man : syukurlah.. oh. huhu :)
cikgu rupanya. mgjr d mana ?